Har varan du köpt gått sönder eller anser du att den är felaktig, kan du reklamera ditt köp. Vi gör en bedömning av varje ärende och återkommer till dig så snart vi hanterat ärendet.

Om vi bedömer att varan uppfyller kriterierna för reklamation, ersätter vi dig med en ny produkt.

Reklamera köp

Fyll i dina uppgifter här ifall du anser att produkten är felaktig eller gått sönder. Kan du mejla en bild till oss av den felaktiga produkten, till support@diabeticdesigned.se, går dit ärende snabbare.
Vi gör en bedömning av ärendet och återkommer till dig.
Du skickar tillbaka produkten du vill reklamera till:
Diabetic Designed
Johannesfredsvägen 11 A, 5tr
168 69 Bromma
SWEDEN

OBS! Märk paketet tydligt med avsändare och ordernummer.
  • Ange för- och efternamn på den som beställt hos Diabetic Designed
  • Ange ditt kundnummer hos Diabetic Designed.
  • Ange dina adressuppgifter, dvs dit varan skickades.
  • För att kunna avisera ev ny vara behöver vi ditt mobilnummer.
  • Datum du hämtade ut från Postombud eller om paketet hamnade direkt i brevlådan.
  • Namn och artikelnummer på varan du anser är felaktig.
  • Beskriv vilket fel du anser varan har samt hur du hanterat produkten.
    När det gäller enklare fel kan det underlätta om du mejlar ett foto direkt till info@diabeticdesigned.se. Skriv FOTO REKLAMATION samt ditt ordernummer, i mejlets rubrik. Ange här om du mejlar foto.
  • Lämna det här fältet tomt.